pasica2 pasica3 pasica4 pasica1
pasica1 pasica3 pasica2 pasica4

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine Dobrote Dolenjske so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 - uradno prečiščeno besedilo), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 117/04, 46/06, 126/07, 86/09 in 78/11) in priporočili Gospodarske zbornice Slovenije.

Spletno trgovino Dobrote Dolenjske upravlja Zavod za trajnostni razvoj Temeniške in Mirnske doline, Draga pri Šentrupertu 51, 8232 Šentrupert (v nadaljevanju: ponudnik).

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani Dobrote Dolenjske. S potrditvijo naročila kupec samodejno sprejme splošne pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu.

Registracija

Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja. Za potrebe poslovanja ponudnik zbira osebne podatke, ki so nujni za izvedbo naročila.

Z registracijo uporabnik soglaša da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila,

Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih osebnih podatkov (zgolj taksativno navedenih osebnih podatkov navedenih v 2. odstavku 72. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov) za potrebe izpolnitve naročila, za z naročilom povezano komunikacijo ter za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupovalnih navad.

Ponudba artiklov

Ponudba v spletni trgovini Dobrote Dolenjske se pogosto ažurira in spreminja. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, zato pri tem ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih.

S klikom »V pehar« kupec izjavlja, da je starejši/starejša od 18 let ter da mu/ji ni odvzeta poslovna sposobnost.

Cene

Spletna trgovina Dobrot Dolenjske obratuje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletni strani. Vsi izdelki, navedeni na spletni strani, so na voljo do odprodaje zalog. Če izdelek ni več na voljo, je to primerno označeno.

Cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (fizične trgovine). Cene, objavljene na spletni trgovini Dobrote Dolenjske, se neprestano spreminjajo. Oblikujejo se tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. Morebitne promocijske/nižje cene so lahko v spletni trgovini posebej označene. Veljavne cene so tiste, ki so na spletni strani v trenutku oddaje naročila oziroma tiste, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Končna cena nakupa se lahko razlikuje (+/-) od cene, ki jo kupec plača oziroma je na računu, pri nakupu tehtanih izdelkov (npr. sirov in salam). Primer: naročena količina je kos, ki tehta med 200 in 300 g. Na spletu je podana splošna cena za 250 g, izbrani kos pa je lahko do 50 g lažji ali do 50 g težji, zaradi česar se razlikuje tudi končna cena. 

Vse cene so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov.

Naročilo

Po oddaji naročila prejme naročnik v svoj elektronski poštni predal potrdilo o prejemu naročila. Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene (1) ure preko elektronske pošte ali po telefonu. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena.

Ponudnik odpošlje izdelek/ke v obljubljenem roku. Pošiljka po navadi prispe že naslednji dan po odpošiljanju. Dostavljavec je dolžen pošiljko dostaviti v roku treh dni. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupcu je dostopna v vsakem trenutku na njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Plačilo

Plačilo izdelkov je možno na naslednje načine:

- Po prevzetju: kupec plača naročilo, ko to prispe na njegov naslov. Kupcu se računa tudi odkupnina v vrednosti 1,45 EUR.

- Po predračunu: ko kupec opravi naročilo, prejme potrdilo o prejemu naročila in vse potrebne podatke za plačilo. Takoj ko je plačilo vidno v naši spletni banki, izdelke odpošljemo.

- Osebni prevzem: naročilo se prevzame in plača na lokaciji ponudnika.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Kupec (fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku na njegov elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru, ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih kupca, ko je bilo blago prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ko blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Če kupec želi odstopiti od pogodbe, blaga pred tem ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine Dobrote Dolenjske ali zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.